Mom053 AntikSokrates aslında göğsünüz sönük diye süt yok da sanmayın benim de öyleydi en başlarında hep sönüktü ama güzel kilo alıyordu. Bebek çektikçe süt geliyor. Ben makineden çıkanı gördükçe moralim bozuluyor evde olup emzirsem kafam rahat 🤦♀️😕