Mom053 Arkadaşlar merhaba 3 ay 20 günlük bebeğim var. Çalışmaya başladım iş yerin de sabahları sağdığım da 120 ccyi bulduğu oluyor. Geceden dolduğu için göğsüm. Ama 3 saat sonrası sağdığım da 60 cc falan cıkıyor tek göğsümden az dimi sütüm ne kadar olması gerek? Ne kadar çıkıyor sizlerin bilmediğim için soruyorum😭
YasemiNYagmur1 Mom053 şanslısınız benim iki göğüsten de 30 ml anca çıkıyor 3 ay 4 günlük napcam bilmiyorum 😔
Ipegim Mom053 canım sütüne güven benim tek mememden 30 cc çıkardı doktor asla mama vermeyeceksin dedi süt anlık üretilen bir şey her hafta sağlık ocağına götürür tartardım 100 gr bile alsa sütüm var demektir önemli olan kayıp olmaması şimdi 18 aylık hala emiyor
Deletedmom0099 benimde 4 ay 10 günlük kızım 2 aylıkken işe başladım. ilk başlarda 3 saatte 150 çıkıyodu. 15 gün sonra 120ye düştü şimdi hep 120 cıkıyo. günde 4 kez sağmış oluyorum. bebeğiniz kaç cc içiyor bu da önemli aslında
Deletedmom0099 Mom053 iki göğüs toplam 120 benimkide o civarda içiyor, şuan sağdıklarım yetiyor o yüzden ama akşam yatarken ve sabah uyanınca da sağıyorum ben, emdikten sonra kalanı
Mom053 Deletedmom0099 benim de önceden dolaba koyduklarım sayesinde yetiyor yoksa yetmezdi günlük yetiştirmeye çalışsam. Burda okuyunca 200 ccler falan benm az ozaman dedim🤦♀️
AntikSokrates YasemiNYagmur1 benimde öyle 😔 yapmadığım şey kalmadı rezene kimyon momstok litrelerce su lactamil hurma incir badem bulgur kayısı yani daha unuttuklarım var sen düşün . Mecburen mamada veriyorum istemeye istemeye vicdanım sızlıyor bazen
Mom053 YasemiNYagmur1 bu çıkardığımı bile zar zor cıkarıyorum 30ar cc makineyle geliyor. Devamını elle ugrasarak getiriyorum🙁
AntikSokrates Ipegim benimde 30 cc çıkıyor naptıysam artmıyor sürekli göğsüm sönük balon gibi çocuğum emiyor karnı gurulduyor garibim ağlama krizine giriyor 😔😔 bende mamayı bırakmak istiyorum ama nasıl of offf
Mom053 Ipegim evde emzirirken kafam rahattı güzel kilo alıyordu şimdi sağıp çıkanı gözle görünce insanın morali bozuluyor😕
YasemiNYagmur1 AntikSokrates bende mama veriyorum sabahları dolu oluyor göğsüm gece emzirmiyorum çok kavga ediyor uykusu da bölünüyor diye o yüzden sabah çok güzel emiyor gel gör ki gün içinde resmen kavga ediyor emerken bile söylenerek emiyor 10 dk emiyor ya da emmiyor galiba az geliyor sinirleniyor o da üzülüyorum da hiç değilse 6 ay emselerdi 😔
Mom053 AntikSokrates aslında göğsünüz sönük diye süt yok da sanmayın benim de öyleydi en başlarında hep sönüktü ama güzel kilo alıyordu. Bebek çektikçe süt geliyor. Ben makineden çıkanı gördükçe moralim bozuluyor evde olup emzirsem kafam rahat 🤦♀️😕
AntikSokrates YasemiNYagmur1 gündüzleri kaç saat arayla emziriyorsun canım bebişin emdikten sonra ağlıyor mu
seda1410 Benimde bebeğim artık 1 yaşında.9.ayından itibaren çalışmaya başladım ve günde 4 kere emziriyorum.2 tane iş yerinde sağıyorum.Sütüm 60 yada 90 cc çıkıyor toplamda.Ve maşallah bebeğimin kilosu,sağlığı yerinde.Hiç sıkıntı yapmayın.
YasemiNYagmur1 AntikSokrates 2 saat yada 3 saat emerken bile ağladığından sonrasında da ağlıyor zaten
Mom053 mirayybebek benim öyle 30 cc çıktığında elle devam ediyorum 60ccyi görüyor o sayede yoksa makinede zar zor cıkıyor