Eymen_erol Merhaba sütünüz tazyikli geldiği için olabilir en başta gogsununuzun birnkismini sağıp hafif yumuşama olduktan sonra bebeğe verirseniz daha kolay emecektir.Bir de sizin geriye yaşlanmanın ve dik oturmanjz çok önemli benim bebeklerinin birinde de aynı durum vardı şükür geçti o da emmeyi öğrendi 🧿