Ahhh ahhh dejavu oldum şu an😊 aynı postu bir aralar ben de açmıştım canım. Ve şunu deneyimledim : çok çok normal bir durum 😬 kesinlikle panik olma. Dik pozisyonda otur, göğsünü yukarı kaldırma aşağı pozisyonda tut. Rahat ol. Oldu ki kaçtı o zaman ters çevir ve pat pat bir kaç tane hafifçe sırtına vur. Böyle böyle biz 2 buçuk aylık olduk şimdi de tükürüğünde oluyor 😀 ama geçer annesi 😊