Oyy yavrum benimya benim kızımdada ilk aylar katlı kaldığı için boyun arkası ve gıdığının altında arada oluyordu. Ben ıslak kalmamasına dikkat edip agız mendiliyle kurulayıp bepanthol pişik kremi sürüyordum iyi geliyordu. Bir deneyin sizde mutlaka inş fayda eder 🤲