Minik1anne https://imgyukle.com/i/Ig7jPQ Kızımın boğazında ki bu kızarıklık nasıl geçer pudraladım faydası olmadı acaba neden olur?
Deletedmom14 Minik1anne off bizde de hep oluyordu bu.guzelce yıkayıp sudocrem sürünce hafifliyordu. Kehribar kolye taktigimizdan beri olmuyor ,hava aldığı için sanırım. Elimle actirmazsam yıkarken bile su gitmiyor
elfbyrk Minik1anne merhabalar cnm benim bebeğim dede çok oluyo mama veya anne sütü bebeğin boğazına aktığı zaman yakıyor orayı ondan oluyo sanrm. Ben pişik kremi sürüyorum geçiyor sebamed pişik kremim. Ama sudocrem varsa daha iyi
Minik1anne Deletedmom14 evet aynısı bizdede öyle yumuşak bezi yıkayıp hergün siliyorum pudralıyorum bazen geçiyor gibi ama bugün daha çok olmuş
Derya123alihan Benm oğlumun da oldu aynısı ama eklem yeridinde ayağının bebeklik egzaması deniyo canım buna
Derya123alihan Çinko eksikliği yada vitamin eksikliğin kaynaklanıyormuş bide şampuandan mustare kullanıyorum oyüzden
Emircan Minik1anne tertemiz yıka çocuğu kurut orayı bol pudra sür çok iyi gelecek benim oglandada oluyor
demetdiyebiri35 Minik1anne bendede oluyor ama bu kadar değil balmumu kremi kullanıyorum birebir ya da furacin merhem
Derya123alihan Minik1anne zaten oyle kaynaklanıyor ve cok gec geçiyor bi cocuk doktoruna danış bence her kremde kullanılmaz her bebeğe daha kötü olmasın
demetdiyebiri35 Minik1anne balmumu kremi yüzdeyüz iyi ama ev yapımı bana arkadasım yaptı az önce sürdüm hatta
Hhilal2310 Minik1anne trsoyd krem al eczaneden pişiğe birebir sabah banyodunu yaptırırken bizde de vardı sürdüm şuan epey bi gitti kızarıklığı