delibirhatun Benimki de alsa baktırmaz. Çok ağlıyordu sürekli bir derdi var gibi. 6 aylıkken ilk dişlerini çıkardığındaki aynı mızmızlık zaten. Elimi ağzına sokup baktım 1 tane vardı, ah iyi dedim patlamış. Ama ağlamalar devam.Sonra zorla güldüre ağlaya baktım gördüm zaten hemen. Şu an uzamışlar, yemeğini yerken sürtüyo gıcır gıcır, içim kalkıyo :)