Deletedmom98 6ay 8 günlükken ilk dişi çıktı altta, bir hafta sonra da yanındaki.Alttakiler çok kolaydı anlamadık bile.Üst 2 diş biraz zorladı,gece ağlayarak uyandı kısa süre ama yine hafif atlattı.En zoru alttaki köpek dişiydi.39a kadar ateşi çıktı,3 gün ateşi vardı ama atlattık onu da.O diş hariç diğerleri normaldi,ishal ateş hiç olmamıştı.İştahsızlık oldu ama,özellikle köpek dişinde 1 ay resmen sadece emdi ağzını asla açmadı hiçbir yemeğe.Sonra düzeldi,şimdi yiyor.İştahı açıldı çok şükür🌸