evlatkusum kesinlikle pudrayı önermiyorlar boyun kısmı olduğu için dökerken tozu ağzına burnuna kaçıyor çok riski bence. Benim kızım 4.5 aylıkken boynunda kızarıklık oldu pişik sıcaklarda vardı ve birazda tombikti o zamanlar . Ben dustan çıktan sonra boynunun altını kuruladım ve sudocrem sürdüm az miktarda bunu gün içinde bir kaç kere tekrarladım krem kaybolunca kare pamuğa kaynamıl suyla sildim boynunun altını kuruladım sonra tekrar sudocrem sürdüm 2 güne geçti sonradan tekrar böyle seyle karsılasmamak için her dustan sonra kurulayım çok az bir miktarda sürdüm yaz günleri suan havalar soğudu zaten öyle bir şeyle karsılamasmadm