Dorukhh Arhim ağzınızın içi çok mu kuruyor canım.sürekli ılık sular için.umarım corona değildir.bende ilk gittiğimde acile grip dedi doktor ama şikayetlerim arttı 3 gün sonra test yaptırdık pozitif çıktı😔
Arhim Dorukhh kuzum valla bızım 3.gun cok sukur ailecek herkes iyi bence hepimiz grip olduk corona olsak hafıf atlatmazdık bence. Benım ozellıkle bagısıklıgım dusuk
Mom622626 Arhim bende kuruluk olmamıştı boğazım birden ısınıyordu ve karıncalanıyordu. Sonra o sıcaklık aşağı doğru iniyordu. Ben bu hafta grip oldum boğaz kuruluğula başladı enfeksiyon kapmışım orta kulak iltihapına kadar gitti.