Dorukhh onccelıkle tesekkur ederm sorduğun ıcın. Canım gece bogazım cok kurudu sabah mutsuz uyandım. Ama gun ıcınde sirkeli limonlu sular ıctım. Zerdecallı zencefilli bal yedım. Suan bogazımda hafıf kuruluk var. Ama kendimi iyi hissediyorum. Insallah kotu hastalık degıldır. Evde herkes grip oldu. Benım coronadan suohelenme sebebim hepimizın aynı gun hastalanmasıydı. Bıde bız Zonguldaktaydık Adana ya geldik. Orası soguktu bura cehenmmen gıbı sıcak. Havalardan mı acaba bilemedim valla 😁