Mtzzeynep Hazalperi benim kızım da 420gram vermişti Kızım doktor şok olmuştu hemşirelerin hatası yüzünden emzirememiştim mama da verdirmediler emzirin emzirin deyip durdular hep ertesi gün doktor verdirdi mamayı
Busssss Hazalperi bizim bebeğimiz de sarıldıktan yoğun bakımda kaldı 1 gece sonra çıkıyorlar merak etme maksimum 2 gece sütünü sağ elin götürsün hastaneye sürekli
Merve1134 Hazalperi düşme derecesine bağlı ama doktor direk 20 çıkınca sabaha çıkartırım bugün yatsın demişti 9 a düşünce çıktık
Busssss Hazalperi bebeğini iyileştirecek olan senin sürün kendini buna odakla kavuşacağını anı düşün gelince bol bol emzşreceğini bir şeyle oyalan vakit geçsin bu arada dinlen bebeğin gelince çoook enerjin olsun uyumaya alış ben öyle yapmıştım.