Hazalperi Allah şifa versin bir an önce kavuşun inşallah, korkmayın kolay atlatılabilir bi şey her bebek oluyor sarılık. Benim oğlum da aynı şekilde 400 belki birkaç gram daha fazlasını vermişti. Sarılığı 16 ydı. O gün mama vermemizi söylemişlerdi, ertesi gün gidince de düşmezse alacaklardı. Şükür 13 düşmüştü. Sütüm gelmemiş biz de bilmiyoruz ilk çocuk. Yanımda kimse yok eşimle yalnızdık. Çocuk da emiyor ağlıyor boş çekiyormuş meğer. Çok ağlamıştım öğrenince, hastanede de emzirme konusu mama konusu kimse bi şey dememişti. Süt geldikten sonra toparladı çok şükür. Beslenip orda ekstra tedavisi de yapılınca hemen atlatır inşallah korkmayın