Heide sanırım biraz zorlamadan kaynaklı, bizde de aynı durum oldu yemek vermeye çalıştıkça ağlama krizine giriyordu 🙄 beslenme aralıklarını açmayı deneyin, bir müddet zorlamayın sonra sevdiği şeylerden başlayın vermeye, ben öyle yaptım şimdi. O kadar çok zorladım ki kaşık bile görmek istemiyordu ama hata etmişim doktorlar haklıymış. Tabi önce tahlil vs ile bi sorun olmadığından emin olmak gerek.