ygz08 siz nasılsınız hervsey daha iyiye gidiyor umarım çabucak atlatirsiniz,inşallah bizde de bir şey yoktur bugün 4.gunumuz bitmek üzere çünkü hala bir değişiklik yok inşallah yoktur çünkü daha bebeklerim 4 aylık ve ikiz ve tek başıma bakıyorum inanın bende çok korkuyorum elden dusmekten 😔