LavinSelin Svly1212 17 ekimde doğum yaptım ilk 3 gün kendi başıma yatıp kalkamadım , sonrası şahane ama çöl konforlu bir doğum şekli bence ben memnun kaldım çok şükür . 12. Günüm bugün 3 gündür yürüyüşe bile başladım dışarda:)
tellibaykus Svly1212 ilk gün böyle olmazi gayet normal ben ilk gün gecesi tek başıma ayaklanip yurumustum bünye meselesi bence kimisi 10 günde anca ayaklanir kimisi benim gibi ilk gün ayaklanir
Alya26 Svly1212 en az 1 hafta zor oluyor ayaga kalkmak.. ben cok zorlandım 1 ayi buldu kendime gelmem
Avsininannesi15 Svly1212 aynen kuzum ben duz ayakkabı giymeyi sevmiyorum yani 1 hafta sonra hiç birşey olmamış gibi olucaksin 1 2 ay bel ağrın ola bilir iğnenin yerinde
Svly1212 Deletedmom299 aynen öyle sol tarafta yanma ağrı kesicinin etkisi gidince iyice acı oluyor ben yanıma reflu yatağı koydum onunla biraz kolay oluyordu
karabocuk gozde__ malesef hepimizin buna benzer anıları var ve de evlilik denen müessese böyle birsey silip atamıyor insan haklisiniz