1 haftaya hiç-birşeyiniz kalmayacak ama kendinizde gayret etmelisiniz yerinizde uzanırsanız iylesmezsiniz.ben ilk gun hastanede ilk yürüyüşten sonra cok yürüdüm gecede bebeğimi kucağıma alarak ayakta emzirerek yürüyordum çabuk iyleşmeliydim çünki bebeğime benden başka bakacak yardım edicek kimse yoktu. 1 hafta sonra kontrole topuklu giyerek gitmiştim doktor şok olmuştu 😂