SemBa kendi kendine uyumayı siz mi öğrettiniz hem gece hem gündüz uykularinda. Ben de kendi uyusun istiyorum ama nedense hazir degilim gibi cok büyük ve uzub sürecek bir olay gibi geliyor.
Benimki emzik kullanıyor ama ozellikle bir iki haftadır sadece meme istiyor, çekip emzik veriyorum yatiyorum 15 dk sonra uyanıyor. Çok zor, o da rahat gece uykusu yapamıyor. Ikimiz icin de cok yorucu