figenarvas klişe olucak biraz ama beşikte sallamak battaniye ile sallamak tam 7ay hayatımdan kendimden vazgecmıstm birgün allahım sen bana sabır ver diye dua ettim ve bir karar aldım sallamıcam diye tam tamına 8gün benim için işkenceliydi sallamdm o ağladıkxa ben ağladım inat etti ilk 4gün ağlamaktan sızdı herseferinde güzel yaklaştım ninniler piş piş sesleri herkeze işlemiştm anneme, kayınvalideme eşime kimsenin salladıgını görmicem diye kayınvalidem bebek o sallanmak ister o dedi sen bilirsin salla kalbini kıracak bi laf söylersem alınma dedm sen 2saat bakıp gidiyorsun gece ben ugrasıyorum dedim velhasıl oda ikna oldu ve 8günün sonunda yatağına koydum ve kendi uyudu suan 11+9 aylık gece 2kere uyanıyor derdi varsa bu durum değişiyor ama genel durumu bu sekilde SABIR cok önemli gercekten kendimden gecmiş tim birde çalışan anneyim