Zeynepazram Deletedmom_12 10 bucuk aylık canım 3 hafta olmustur saklamayı bırakalı 3 -4 aylıkken almıstım hamagı
Zeynepazram Deletedmom_12 yok hala asılı benım gardırobum aynalı gıbı sıyah cam ordan sürekli kalkıp kendine bakıyodu besıgıde yakın zaten yıne kendını göruyo kalkıp ama genelde yanımda yatıyo besıkte cabuk uyanıyo
Gulturan Edanurdg bizde bunu kullanıyoruz kesinlikle tavsiye ediyorum diğerleri biraz kayık gibi olduğundan zor oluyor ama bu müthiş