Gocmen Kızlar 3 aylık bebeğim var öyle çok gaz sorunumuz yok şükür. Malum doğum iznim bitiyor evde çalışıyorum ama yine evde bakan kişiye kolaylık olsun diye hamak yada ana kucağı ne önerirsiniz? Bebişin de sevip uslu durabiliceği birşey 😁
Edanurdg Gocmen bir çok arkadaşım tavsiye ettiği için aldım çok çok memnunum hatta gece hamakta uyutuyorum uyanırsa emzik verip hafif sallıyorum baya kolaylık benim için kızım 5 aylık ama arkadaşımın 1 yaşındaki bebeği hala severek biniyor hamağa benim kullandığım bu hamaktan canım svava marka
Deletedmom5284 Gocmen Svava kullanıyorum çok memnunum svava hamak yaz çıkıyor haki yeşili rengi var başka renkleride vardır belki
Duygunida Gocmen ben 1 haftadır kullanıyorum Bebeğim 2 buçuk aylık. O kadar rahat ettim ki anlatamam. Altev hoppala hamak (tavana asılıyor)
Gulturan Edanurdg bizde bunu kullanıyoruz kesinlikle tavsiye ediyorum diğerleri biraz kayık gibi olduğundan zor oluyor ama bu müthiş
perikiziannesi Ben hamak dan hiç memnun kalmadım ya çok postürü bozuk yatıyor içinde sanki ve derinliği çok olmadığı için sürekli bebek düşecek korkusu oluyor siz de de olmuyor mu??
Deletedmom5284 Eldda Öğleden sonra atabilirim şimdi yukarı kaldırdığımız için indiremem sabah eşim indirsin göstereyim bana yarın hatırlatabilir misiniz
Melisasbasi Gocmen bende de hamak var ama alıştı galiba durmuyo hic yada benimki gazli ondan da olabilir 🤭
Deletedmom_12 Gocmen Ben size hamak kullanmamanizi tavsiye ederim benim bebegim alıştı simdi 15 aylık hâla biraktiramiyorum şuan daha minikken uyku eğitimi verseniz rahat edersiniz bence 🤗🌸
Zeynepazram Deletedmom_12 ben biranda bıraktım canım saklamayı hamakta bagladıgım halde ıcınden cıkıyodu ve ayaklanmaya basladı biranda kestim simdi cok uykusu gelınce pıspıslıyorum ya da emzirerek uyutuyorum yanında yatıyorum
Tugba81irem Gocmen ana kucağı beğenmedi bizim kız ama hamaga bayılıyor gece uzun uykularımız var sayesinde birde taşınabiliyor annemlere gittiğimde de götürüyorum ip bağladım bide kenarına yattığım yerden sallıyorum