Burada bizim doktorumuz 17den sonra kan değişimine kadar gidiliyor o yüzden foto terapi şart demişti canım inşallah hemen atlatırsınız çok geçmiş olsun ama foto terapi alcak olsanız bile korkmayın hatta bebek için İnan çok daha iyi olcak benim bebeğim sarılıktan uyanamıyordu bile zorla uyandırabiliyorduk iyi ki de almışız diyorum çünkü bebeğim kendine geldi