Angels1324 Uyanmaması şuan sarılıktan. Oğlumda 12-13 filan olmuştu. Saate bakmadan emziriyordum emdiği kadar. Her saat başı emzirmişimdir heralde. Biberon yerine şırınga veya kaşık öneririm. Bi de sonra meme reddiyle uğraşmayın.
Kan grubunuz da A+ ve bebeğiniz 0+ miş, bu da Ab0 kan uyuşmazlığı yapar.Bu yüzden de uzamış sarılık yaşayabilirsiniz.Aklınızda olsun.