SedaMeyra ben de kalamazdım. Çok ağır yaşadıkları. Biz 3 arkadaşız, üçümüzde evliyiz. En son bi araya geldiğimizde saçma sapan laflar söyledi hepimizin yanında.
eşim mesela robot süpürgeden konu açtı, almak istiyorum çünkü bebekten vakti kalmıyor en azından işi hafifler dedi. Arkadaşımın eşi bu lafın üstüne “evi de robot süpürecekse biz karıları niye aldık” dedi. Eşim çok sinirlendi tabii.
tahammül edemiyor kimse çocuğa. Dilinin kemiği yok çok patavatsız. Düzelmeyeceklerini biliyoruz ama bi umut işte. Belki ilaç falan kullanırsa daha iyi olur, bilemiyorum.