mother_of_2_boys Kullanan varmi bebegine aramızda 13 aylık olduk ama hala gece uykulari bölük bölük sabah 4.5 anca yatıyoruz kullanipta fayda gören varmi
Zeynebim75 mother_of_2_boys Dr kendisi öneriyor canım bende kullandım galiba 2aylik olana kadar günde 3-5damla zincoydu galiba gaz sancısı için de veriyorlar
Yagizim1905 mother_of_2_boys bitkisel ilaçları pek tavsiye etmiyorum ne kadar da masum görünse dedi. Birde benim oğlum var “biliyorum zor ama erkek çocuklarında 3 yaşa kadar sık sık uyanmalar gece terörü devam eder alışmalısınız” dedi.
Asya12 Mavisinannesi34 biliyorum o damlayı kizim a kullanmıştım fayda etmemişti içinde rahatlatıcı bitkiler var .kizim a hiçbirşey fayda etmemişti aslın da uykusuz huysuz bir bebekti 3yasin a kadar çektirdi bana
mother_of_2_boys Mavisinannesi34 etki edebilmesi için 4 hafta kullanılması gerekirmis netten baktim 2 aylık bebeklere bile kullanan varmış ama bilemiyorum bitkisel bisey olduğu için zararsiz sanırım yinede doktora veye eczaneye sorun sizde isterseniz
Mavisinannesi34 Asya12 şu an gözüm korktu. Ben ha akıllandı ha akıllanacak derKen. 3 yaş bende şu an bir korkuya sebebiyet verdi 😓 inşaAllah öyle çekmeyiz ya 🤷🏻♀️