melooooo Betul_betul hahahah😀😀😀😀🤗 evettt. Fil kulağı diye geçiyor. Trendyoldan aldım ama çok güzel. 10 günde 1 suluyosun ve hemen büyüyo. Güneşi çok seviyor falan filan :)
melooooo Betul_betul :) çok teşekkür ederim inşallah. Kasımda indirim gelecekmiş trendyola yine 3 gün. Ben 160 a almıştım. Bekleyin, indirime hirerse sizde alırsınız isterseniz . Hoşçakalın:)
Deryakaya Herhangi bi deformesi var mı acaba almak istiyorum ayaklarının boyalarında falan sıkıntısı varmı
Deryakaya 05315137161 benim numaram irtibata geçelim bi yakınım vasıtasıyla aldırmayı planlıyorum kendi gelme imkanım yok malesef siz adres bilgilerinizi atın lütfen whatsapptan:)