Elifelcn :) benim ki 1.5 yaşında şu an. Ben ondan her şeyi bekliyorm. Ama devrilme riski yok, çünkü ayakları bayağı sağlam. Ama bizim aklımıza gelmeyen şeyler onların aklına geliyor anlamadığım bi şekilde😀 yani ben bebeklerden her şeyi bekliyorum, bencede hiç yalnız bırakmayın🤗 yorumlarınız ve desteğiniz için de çok teşekkür ederim🙏🏻🙏🏻