Busraburaklina esra89 evet yapamadığı her gün kendine olan eziyeti bilmem ama bize yaşattıkları çok kötü ne uyku biliyoruz ne yemek kendiside ne uyuyor ne yior malesef o yüzden bırak yapsın yapmadığı her gün huzursuz bizimki