Betim esra89 2 aylık oğlum kakayı günde 2 ya da 3 kere yapıyor ama çok çiş yapıyor , günde 10 tane bezden fazla gidiyor, sadece anne sütü alıyor ☺️Kilo alımı da çok iyi 6250 gram
Busraburaklina Bence şükredin bizimki 4 5 günde 1 yapıyor kaka 😁 yapamadığı her gün bizide kendini de mahvediyor 😔
Smy16 Busraburaklina benimkide 2 3 günde bi sefer yapıyo sadece anne sütüyle besleniyo ıkınıyo habire ama kakası sıvı yani kabız degil ama ondanmı ıkınıyo
esra89 Busraburaklina arkadaşımın bebeği 7-8 günde yapıyor oda öyle diyor boşver yapsın yapmaması daha kötü çok şükür yapıyorda korktum ya bazıları çok fazla yapıyor dedi de ondan sorayım dedim
Busraburaklina Smy16 evet kardeşim öyle bir ıkınıyorki sanki kol gibi çıkaracak küçücük vücuduyla 😔 böyle geldi böyle gidiyor bizimkin 3 ay oldu çile gibi hayattan soğuttu beni kaka durumu 😭
esra89 Mrvb99 iki aylıkken 6.300 dü dün evde tarttım kendi kucağıma alıp sadece beziyle 7.100 çıktı ama bilmiyorum 5 inde gitcez bakalım
Mrvb99 esra89 bizim bebekler sadece anne sütü aldığından ve sütümüz yaradığından böyle oluyor dert etmeyin kakasını (kan-yeşil-mukuslu) kaka olursa doktora başvurun onun dışında sıkıntı olmaz biz daha 5ekimde 8X22 bez aldık toplamda 176 adetti. 10 tane kalmış
Busraburaklina esra89 evet yapamadığı her gün kendine olan eziyeti bilmem ama bize yaşattıkları çok kötü ne uyku biliyoruz ne yemek kendiside ne uyuyor ne yior malesef o yüzden bırak yapsın yapmadığı her gün huzursuz bizimki
esra89 Mrvb99 bazen yeşil yapıyor onun için götürmüştüm gaita testi yapılmıştı normal çıkmıştı ön sütü çok alırsa yeşil olur demişti ay hasta filan olmasınlar ya çok minikler daha neyse içim rahatladı normal demekki