Minnakelifim03 biz şuan covidiz,temasla yapmıyorlar,her şikayette yapmıyorlar.112 zaten yapmıyor,anca ağırlaşınca hastaneye götürüyor.
il veya ilçe sağlık müdürlüğünü arayın,belirtileriniz neler bilmiyorum ama eklem ağrım ve baş ağrım var deyin.halsizliği filan belirtiden saymıyorlar.benim eşim pozitifken yapmadılar bana,sonra bende de başladı zorla getirttik resmen ve ben de pozitif çıktım.eklem ve baş ağrısı deyince geldiler.