Kuzenimde covid çıktı onunla temastaydık onlara gelen ekip bizi aradı ambulansı çağırın sizede test yapsınlar dedi. 2 seferdir 112 yi arıyoruz iyice ağırlaşan hastalara test yapıyoruz iyice kötülesmeden aramayın dediler. Bizde belirtiler var 184 dü de aradım bi türlü bağlanmıyor 14 kuralı söyleyip duruyorlar ne yapmamız gerekiyor bilgisi olan yardımcı olsun