Zeynoooo06 Mrb kizlar 18 aylik bebegim adet olamadim dr sknti yok dedi ama skinti oluyo bana var mi daha once yasayanlar neler yaptınız
Gizemabc Zeynoooo06 18 aydır hiç mi regl olmadınız ? Kızım 10 ay 10 günlük. 2 ay oluyorum bir ay boş geçiyor. Düzensizlik yaşıyorum
EmineB10 Zeynoooo06 ben de ilk çocukta 19. Ayda adet olmuştum şimdinde 11 ay oldu hala tık yok ben bir zararını görmüyorum adetlerim sancılı oluyor rahat geliyor böyle
Sutbitkisi Burda çok yazdım ben. İlk doğumumda 2 sene görmedim maalesef. Şimdi de 6 aylık bebeğim. Aynı yolda ilerliyorum. 2 sene normalmiş tam sınırda bırakmışım
Sutbitkisi Hayır emziryodum halen zaten. Kendiliğinden oldu. Ama gecikmesi hep acaba hamilemiyimlerle dolu bir süreç haline geldi. Olamamak o anlamda büyük sıkıntı Zeynoooo06
Ayseygmr Ben 5 ay oldu dogum yapalı sezeryan oldum 5 aydan sonra dün ilk defa adet oldum ama mahfoldum cok kilo aldm adet olmadhm icin baya şişti karnım insallah geçer hemen diyete baslycm 20 kilo vermem lazm😒
Yenibebek_yenianne Ayseygmr Yumuşatarak isveç diyeti yapın. Bi 10 kilo verirsiniz 13 günde az yemeye alışınca gerisi geliyor hızlı bir şekilde.
OguzKZeynepH İlk doğumumda hep emzirmeme rağmen 9.ayda olmuştum. Şimdi 2.doğumda 13 aylık oldu kızım hala regl olmadım. Ama büyük sıkıntı keşke olsam. 2 sene normalmiş demek bakalım ne zaman olurum :)
Zeynoooo06 OguzKZeynepH evet cok skntili aklimdan cikmio 😂cinsiyetle alakasi var die duydum çocukların sizinkilerin cinsiyeti nedir
OguzKZeynepH Zeynoooo06 öyle mi ben duymadım hiç. İlk doğum erkek ikinci kız 😊 artık regl olmak istiyorum sinir sistemim yararınada gerekli 😂
Zeynoooo06 OguzKZeynepH testere dişli aslan pencesi otu iyi geliomus hormon duzenliomus ona başladım dun bakalim nolck
Seher-76 Benimde Kızım 7 aylık hala olmadım annem 1 yıl olmamış bakalım ona mı çekmişim genetik diye düşünüyorum