Annesi00 bebeğin 1 aylık. Ve açlıktan emmiyor güvende olmak istediğinden emiyor. Şimdi düşün 9 ah boyunca karanlık bir ortamda senin organlarının, kalbinin sesiyle büyüdü. Sonra doğdu. Sesler, ışıklar, yer çekimi hatta kaka yapmak cis yapmak bile onun için farklı bir şey. Kendini güvende hissetmek için emme refleksini ve göğsünü kullanması gerekiyor. En başta evet aciktigi için emiyor Ama saatlerce memede kalmasının sebebi doymamak değil güvende hissetmek istemek. Bebek daha doğduğunun fakrında değil kendisini senin bir organın sanıyor. 3. Ay bebeğin sürekli emmek isteyecek doymuyor deyip mama verirsen işin icinden çıkamazsın. Ben de coook dertlendim coook araştırdım ama bu iş böyle. Göğüslerin yumuşayacak sütüm gitti diye düşüneceksin ama gitmedi sadece terbiye oldu ve bebeğin ihtiyaci kadar üretmeye başladı. Lütfen sadece onu kucağında tut ve emzir 3 ay sonra isin daha kolay olacak.