Hunilianne biberon hiç vermedim henüz, enjektörle veriyorum verirsem , o yüzden çok şükür meme reddi yok, fakat bebeğim emdikten sonra hala neden aranıyor ,bu açlıktan başka bişey ifade ediyo olabilir mi? İlk bebeğim ve gerçekten çözemiyorum.. birde bebeğimin göğsümün tamamını boşalttıgını nasıl anlayabılırım, kendisi geri çeker diyorlar ama benim bebeğim bıraksan saatlerce emer