Mickeylover Prenses122 ben 1 ay kullandım doktora 5. Ayda gittm kabızlık yapıyor dedim içinde paraben de var zaten dedi Sidefer damla alın dedi 5. Aydan itibaren sidefer kullanıyoruz
Dua38 Prenses122 Demir vitamini olarak acean kullanıyoruz 3. Aydan beri 6 aylık şuan devam ediyoruz memnunuz d vitamini olarak nurse harveys DAC damlasını kullanıyoruz
Anaogul Prenses122 daha yeni 1 haftadır kullanıyoruz çok sevdiğini söyleyemem tadı güzel değil ilaç sonuçta
Mickeylover Adelim doktor kilosu kadar dedi biz 7,8 kiloyuz ben 8 damla veriypeum üstüne de biraz su veriyorum
Selin5335 Prenses122 hayır içinde paraben var kullanmıyorum d vitamini de sağlık ocağının verdiğini kullanmıyorum şeker olduğu için
Suhedaaa Prenses122 bize de ferrum verdi çok kötü etkiledi kızımı vazgeçtim vermedim ama bi yandan da kan değerini nasıl normale dönecek bilemedim bazen şekerli şeyler yiyorum pekmez yiyorum sütten ona geçsin diye