Reyhantemel50 Melisa1 canım 2 aylık olduk bizde halen oluyor. Doktorumuz normal oldugunu söyledi yeni doğanda sıklıkla görülür ağrı olmaz dedi
Melisa1 Reyhantemel50 ben gittim doktora kulağının içine baktı hafif nemli ve kizarik dedi damla verdi dış kulak yolu yani sarı akıntı olur devam eder dedi şuan damlayı kullanıyorum
Melisa1 Kubra5657 kulağının içinde hafif nem ve kızarıklık varmış damla verdi onu kullanıyorum şimdi geçti akıntısı baya