Melisa1 48 günlük oğlumun tek kulağında sarı akıntı oluyor sarı sıvı yani kuruyunca bu resimdeki gibi oluyor yarın doktora götüreceğim ama başına gelen varmi bu durum sormak istedim kokulu gibide zaten gazlı bir bebeğim olduğu için ağrıdan mi gazdan mi ağlıyor anlayamıyorum arada elini kulağına götürüyor sürekli değil
Busu Melisa1 bizim de oluyor dün doktora gittik sordum teMizlendiği için dışına atıyor dedi içine pamuklarla falan müdahale etmeyin dışından alın yetrli dedi
Reyhantemel50 Melisa1 canım 2 aylık olduk bizde halen oluyor. Doktorumuz normal oldugunu söyledi yeni doğanda sıklıkla görülür ağrı olmaz dedi
Melisa1 Aysemir bugün götüreceğim çok sağolasın 😇 kimyon kullanıyorum gaz damlaları falan şükür rahatlatıyor bir nebzede olsa 😇
Aysemir Ama tabi gazda mahvediyor bebekleri.. Her yediğinize kimyon koyun gaz yapmaz bebeğinize. Haberiniz olsun
Melisa1 Busu sulumu akıyor sizinde acaba içi baya dolu eşimle baktik dıştan yani içi çok dolu sarı şekilde kurumus
DamlaCan Biz 4 aylığız iki aydır bizde de var yoğun akıntı her iki kulakta da , doktor burundan nasıl ki sümük geliyorsa kulaktan da bu geliyor dedi rengi sarı olduğu sürece endişe etme gayet doğal hatta sağlıklı birşey bu dedi içeriye çok girmeden göründüğü kadar siliyorum ben de 🤩
Newmom2020 Benim bebeğimde alerji olduğu için böyle akıntı olmuştu, önce kulak iltihabı demişti doktor sonradan anladık, alerji diyeti yapınca geçmişti bir de kulağın arkasında da kabuklanma vardı yine kötü kokulu akıntı gibi
Melisa1 Newmom2020 aynen benim oğlumunda var kulak arkasında kötü kokulu alerjimi acaba ya icide dolu baya kulaginin
DamlaCan Melisa1 evet evet içerde de var ama içeriye müdahale etmeyin dedi doktoru görünür kısımları çok içeri girmeden siliyorum ılık su ile
Lina3705 Minik Catal iğnenin arkasıyla alıyorum dışarı dogru atıyor sarı psliğini bende acıtmadan hafif degdirerek temizliyorum saglıklı bi durum diye duymuştum
Melisa1 Lina3705 gittim bugün kbbye baktı evet içi nemli ve kizarik dedi damla verdi onu kullanıyorum şimdi
Melisa1 Busu gittim bugün kbbye baktı evet içi nemli ve kizarik dedi damla verdi onu kullanıyorum şimdi
Melisa1 DamlaCan gittim bugün kbbye baktı evet içi nemli ve kizarik dedi damla verdi onu kullanıyorum şimdi
Kubra5657 Benim kızımda olmuştu doktor gliserin verdi yumuşatsın temizlensin diye bebek pamuguyla temizledim çok şükür geçti yaşı ufaksa dişten de kulaklarına vuruyo patlama döneminde kulaklarını tutarlar bebekler benim bebeğimde öyle çünkü
Melisa1 Kubra5657 kulağının içinde hafif nem ve kızarıklık varmış damla verdi onu kullanıyorum şimdi geçti akıntısı baya