mom20 Ervaereli11 aynen ek gıdaya geçtiğinde baya aldı.. kahvaltısını çok güzel yapıyor birde yoğurt cok tüketiyor çorbalarını kemik suyu ile yapıyorum kıymalı yapıyorum
Mrvb99 Zelissssss ilk 1-1.5 ay 2 saat arayla veriyordum sarılığı vardı uzun süreli o yüzden doyması adına sağıp biberonla veriyordum daha sonra 3 saat arayla verdim bazen 4-5 bile oldu uyurken uyandırmadım bebeğim zaten açıkınca kendini belli ediyor uykusu gelir mızmızlanır emer ve uyuyup kalır
Sena0406 Benim oğlum da 4 ay 20 günlükken 8600 boyu 71 cm’di çok iyi bir doktora götürüyoruz kilosu fazla anne sütü aldığı için bi şey yapamayız bu kilo ilerde verilir ama mama olsaydı azalt derdim o kilo kalıcı oluyor demişti
Ervaereli11 mom20 afiyet bal şeker olsun bebisine cnm arı mama falan verdin mi gunicinde neler yedi yoğurttan başka geceleri ne verdin bana özetler misin çok teşekkür ederim
Annemmm Peln444 bence üst sınırda. Benim oğlan 3760 51 cm doğmuştu. 3 aylıkken 6700 63 cm di. Sizinki üst sınır bence