Peln444 Fazla değil kilosu doğum kilosuna göre oranlayınca. İlk 6 ay ikiye katlaması gerekiyor. Daha erken de olabilir zamanında da. Benim oğlumun da kilosu öyleydi o zaman anne sütü alıyordu, şu an mama alıyor hala kilolu bir bebek. Yani mama da alsa anne sütü de alsa kilo olayı genetik bir durum. Kimi çocuk fazla fazla içse de almaz yapısı gereği. Kimi az bile içse alır, tamamen genetik