Retina Ertugrulunannesi ben 60 ml mama yapacaksam kaynar suyu 30 ml yapıp mamayı çözündürüyorum az sonra 30 ml normal oda sıc su ekleyip çalkalıyorum.tam kıvamında oluyor;) mamada çözünmüş oluyor