Rabiaceviz
Ben dogdundA beri yastık kullanıyorum ince
Ayaz33
[bilinmeyen] ben varla yok arası bı yastıkta yatırıyorum mecburen cunku besıkte sallarken yastık yokken bası kayıyor taaaa baska yerlere yastıkla kaymıyor
yellowmom8
[bilinmeyen] iki aydır ince yastıkla yatiriyorum normalde yatırma taraftarı değilim ama çok kusan bı bebek olduğu için doktorum la hemsiremiz yastıkla destekle dedi ve kusmasi bitti diyebilirim
S_D
[bilinmeyen] oğlum 5aylik yastık kullanmıyorum gündüz uyku dışında uzandığında çok ince yastık koyuyorum bazen. Birde ilk zamanlar çok kusuyordu gündüz yastıkta uyuttum gece yastıksız. Geçen hafta hasta olmuştu öksürük ve balgam vardı doktorum çok hafif bi yastık ile yatırmami söyledi daha rahat nefes alması için. Bizde durum bu 🤗
Bisaniye
[bilinmeyen] doğduğunda reflü yatağında yatırdım. Şimdi de çok ince bir yastığı omzunun altından itibaren koyuyorum çok burnu tıkanıyor ama direk kafasını koymuyorum. Ama yastıksız yattığı zaman da yastıklı yattığı zaman da gayet rahat uyuyor. Alıştığı şekilde devam edin bence
Glfdnaktr
[bilinmeyen] oğlumda reflü vardı diye doktorum hep incede olsa yastikta yatir demisti 5 ay 20 gunluk oyle alisti sizinki yastiksiz yatiyorsa karismayin bnce oyle devam etsin