Mom62636362 Cihangiriinannesii anladım canım, teşekkür ederim bilgi için, Rabbim rahmet eylesin sizlere sabır versin bu arada 🙏
veralinna2 Mom62636362 canım mahalle muhtarları kimin neye ihtiyacı var çok iyi bilirler bir danış bebek bezi ihrtiyacı olan ne kadar çok sevinir sayende
Mom62636362 veralinna2 yorumlardan sonra oraya sormaya karar verdim canım, çok doğru muhtar daha iyi bilir kimin ihtiyacı olduğunu
ayazasaf Mom62636362 ben yaklaşık 200 e yakın bezimizi küçülmüş haatane çıkışlarını battaniyeleri vs ebeye gmtürdüm sağlık ocagına onlar daha net ulaştırırlar diye oda
ayazasaf Mom62636362 takipli olduğunuz ebeye götürün onlar gelen hastaların durumlarını biliyorlar ya veriyorlar. Birisinin işine yarasın 😍 çok güzel düşünmüşsünüz
Nurcan03 Mom62636362 muhtarlık da bilebilir o geldi aklıma bazen belediye veya muhtarlık aracılığıyla ihtiyaç sahiplerine yardım götürüldüğü için onlar da size yardımcı olabilir.
Mom62636362 Nurcan03 sorucam canım, pek çok annemiz muhtarlık dedi, çok mantıklı geldi bana da, Onlar mahalleliyi bilmeyecek de kim bilecek 😊❤
Hunilianne Mom62636362 sormakta fayda var. Ben prematüre bebek kıyafetlerini yıkayıp ütüleyip götürmüştüm. Bi de aptamil eoprotin vardı anne sütü güçlendiricisi bebegim 3 kilo olana kadar kullanmıştık. Hepsini aldilar. Yenidoğan Yoğunbakım servisi üniversite hastanesiydi
Mom62636362 Hunilianne biz ilk yatış yaptığımızda bez ve mendil istediler mama da getirelim mi deyince gerek yok demişlerdi. Ama bahsettiğiniz daha özel bir şey sanırım
Hunilianne Mom62636362 yok mama değil anne sütüne ekleniyor güçlendirici. Dusuk kilo ile doğan bebekler için.
Melindam Mom62636362 Şart Değil Özel Hastanelerede Sorabilirsiniz Hangi İldesiniz Bilmiyorum Ama. Biz Alıyorduk Durumu Olmayan Ailelere Kullanıyorduk. Bazı Devlet Hastaneleri Alıyor Bu Şekilde
BabyHazar Mom62636362 tabi tabi çok pahalı olan bişey olsa bende ya saklarım yada satmak isterim ama çok pahalı olmayıp da gerçekten her zaman lazım olan bir şeyi birine hediye vermek çok daha iyi ☺️
Mom62636362 BabyHazar çok doğru, işte insan ilk etapta ne yapsam diye düşününce aklına satmak gelebiliyor, şimdi hatta birkaç paket daha alıp mı versem ihtiyaç sahiplerine diye düşünüyorum ❤