Mom62636362 eğer gidebilirseniz çocuk esirgeme kurumuda alabilir belki ya da belediyeyi arayıp onlara sorun onlarda kabul ediyor biz ablamla öyle yaptık bende de açılmamış açılmış bir sürü bez kaldı herkes bez alıp gelmişti hediye niyetine kuzenlerim baya makbule geçti ama kaldı da elimde ablam öğrendi bir ailenin annemlerin orda evi yanmış kadında hamileymiş bebeğe alınanlarda yanmış gitmiş bizde kıyafet bez ne varsa gönderdik belediye yardımcı oluyor