Ktuna Sinem2506 kakası katıysa kabız olmuş o zaman. Biz 3.günde yaptık kaka normaldi. Bağırsaklar alışık değil tabi zamanla düzene girer 😃
Sinem2506 Ktuna bugün yaptı çok şükür 😂 1 parça daha katı kaka yaptı sonra normale döndü patatesi daha az miktarda vericem kabakla karıştırıp bide armut işe yarıyor onu denedim
Trkanmete Sinem2506 canım kuru kayısı da mantar olıyormuş ve kaynatıp suyunu vermek tehlikeliymiş. Bende iyice yıkayıp bikaç kez vermiştim doktorumuz öyle söyleyince bi daha vermiyorum
Sinem2506 Trkanmete ay ben şok gerçekten mi 2 kez kaynatıp püre yapıp vermiştim daha vermem çok sağol canım🙏 Elmaya armuta devam