Sinem2506 Kızlar merhaba, ek gıdaya geçiş sürecinde kaç gün kaka yapmaması normal? Bugün ikinci gün henüz kaka yapmadı zeytinyağı verdim 1 çay kaşığı ama yine yapmadı kabız mı oldu acaba bilemedim
giz Sinem2506 olması çok normal bir süre daha bekleyin karnına masaj yapın. Ama lütfen ve lütfen sabun koy şunu yap diyenleri dikkate almayın….
Aisee Sinem2506 benim bebeğimde öyle oldu şimdi gün kurusu kompostunu püre haline getirdim veriyorum düzeldi sana da tavsiye ederim ayrıca pürenin içine 1 tatlı kaşığı zeytinyağı koyarsan daha iyi olur
DeniZzZzbrn Sinem2506 merhaba bende yazılanlara katılıyorum bende günde bir kere kayısı kompostosu veriyorum mutlaka çok şükür kabızlık problemi yaşamadık. 🌸
Deletedmom14 Sinem2506 4 gun yapmadığı oldu ek gıdaya başlayınca. Şuanda ara sıra yapmıyor düzenli. Hâlâ yeni şeyler tadıyoruz ondan sanırım
Sinem2506 Aisee ya aslında kabak verirken sorun yoktu havuç verince oldu kayısıyı daha önce hiç vermemiştim kaynatıp suyunu versem bi kaç kaşık püresini yarın versem faydası olurmu acaba
DeniZzZzbrn Sinem2506 bebegim o gün kakasını yapmadıysa ek gıda çok vermemeye çalıştım siz de öyle yapın. Bu arada bebeginiz kaç aylık?
Trkanmete Sinem2506 canım kuru kayısı da mantar olıyormuş ve kaynatıp suyunu vermek tehlikeliymiş. Bende iyice yıkayıp bikaç kez vermiştim doktorumuz öyle söyleyince bi daha vermiyorum
Sinem2506 DeniZzZzbrn 5 buçuk aylık canım ama sorun çözüldü kayısıyı püre yapıp verdim 2 saat sonda yaptı kakasını çok şükür 🙏👍
DeniZzZzbrn Sinem2506 çok sevindim 😊 rahatlamıştır içiniz. Annelik hep telaş vallahi 🤷♀️ Sevgiyle büyütün 🌸💕
Sinem2506 Deletedmom14 1 haftaya kadar normalmiş sanırım. Bilmediğim için telaşlanıyorum aslında her zaman çok pimpirik değilim ama kaka konusu hep endişelendiriyor beni teşekkür ederim 😊
Rabik42 Sinem2506 cam rendede rendeleyip elma da verebilirsiniz lifli olduğu için kabızlığa çok iyi geldi bizim ek gidada yedi gün yapmadı elmayla çözdük sorunu
Sinem2506 Rabik42 olur canım onu da denerim armut vermiştim biraz ama elmaya da başlayayım çok sağol 🙏
Sinem2506 Ktuna ya bi kaç gün yapmaması değilde yaparken zorlanması sorun aslında biz halletmiştik yapıyodu ama dün sadece 1 parça çok katı yaptı zorla baya ıkınarak. Bende bugün ara verdim sadece emziricem çünkü baya zorlandı asla sadece kabak havuç patates yedirdim ama miktarı mı çok oldu anlamadım 🤷♀️ İçine de hep zeytinyağı koyuyorum ama kabız oldu yine de daha da zorlanmasın diye 1 gün ara verdim yarın da sadece kabak yediricem
Ktuna Sinem2506 kakası katıysa kabız olmuş o zaman. Biz 3.günde yaptık kaka normaldi. Bağırsaklar alışık değil tabi zamanla düzene girer 😃