Goktug1308 minikmomm doktorumuz asla aşıdan önce ilaç vermeyin aşının etkisini azaltır hatta yok eder demişti
Mom19 minikmomm Aşıdan önce ağrı kesici vermek doğru değil aşıyı etkisiz hale getiririr. çok çok huysuzlanir Atesi 38 i geçerse verebilirsiniz.İnsallah sorunsuz geçer.🙂
minikmomm Mom19 şuan uyuyo zaten uyandığında çok ağlar mı siz 3çocuk annesi 4.ye de adaysınız bilirsiniz 😂
Mom19 minikmomm Maşallah uyusun kuzu bazı bebeklerde hiç etki bile etmiyor.💜Aşılar eskiden daha ağırdı sanki şuan bebeklerin çoğunda hiç ateş huysuzluk bile yapmıyor.
Dd1619 minikmomm fitil düşmeyen ateşte verilir sakın vermeyin sadece eve gelince calpol verin yeterli zaten ateş olmuyor artık öyle aşılarda,bide ben aşıdan sonra 3 gece şurup veririm ateş olmasın diye
QueenMom__ minikmomm illa ateş olacak diye birşey yok bizde hiç bi aşı sonrası olmadı mesela bence boşa vermeyin çıkarsa calpol yeterli olur 😊
melasya minikmomm asidan once ilac fitil verilmez.asinin etkisini dusuruyo bosuna asi yaptirmis oluyosunuz..asi snrasi 72 sa ates huzursuzluk olabilir 37,7 den sonra ates dusurucu verin.
Duruminimom minikmomm sabaha kadar takip ettim ölçtum bidada ates cok olmadi huysuzluk baki bizde de 4 ay olcaz hala gazla uğraşıyoruz Allah hepimizin yardimcisi olsun 😄