Doktorlar kesinlikle onermiyo aşıdan önce sakin agri kesici filan vermeyin burda yapan anneler var ama iyi bisey değil oncesinde ben hic bisey yapmadim her bebek farkli biraz ateşi cikti bir kere 1 cay kasigi surup verdik vermesemde olurmus baskada bisey olmadi telaşlanmayın