Mom0870 Azsekerlikahve köpürme yapıyor kısa sürede arıza veriyor. Kapağında hep köpük bırakıyor eski makinamda hiç böyle sorunlar yaşamamıştım 🤷🏻♀️
tugbamomy Umudum38 Boschcuydum amma evlenirken bütün eşyalarımı Beko aldık. Çok memnunum özellikle buzdolabım ve fırınımdan.☺️
HonKiPonKiDoNiNo Beyaz esyalarim Arcelik cok memnunum ozellikle camasir makinemden, tv ye gelince samsung Qled 8 65 inc der susarim.. Umudum38
Zelisblt Umudum38 bulaşık makinesi arçelik 6586 bc serisini kullanıyorum çok memnunum Fırın da bosch marka kullanıyorum ankastrenin 3lü serisi.
Zeynepinannesiii Umudum38 canım ben atacağım linktekileri kullanıyorum aklında bulunsun diye yazıyorum kahve makinem tost makinem çaydanlığım bozuldu hep . Daha yaptırmadım garantisi bitti . Şansıma bitince bozuldu . Bi blendir seti sağlam oda bozulmazsa https://m.n11.com/urun/fakir-firsat-paketi-1-4lu-elektrikli-ceyiz-seti-913721?magaza=uzer-mefrusat&gclsrc=aw.ds&&gclid=Cj0KCQjwit_8BRCoARIsAIx3Rj4_SD2xH1Sr1Sv9-Fq24RTqu3cdzbXTPQX_0qSeVNRNmpjQO2p5nRcaAkHxEALw_wcB
Zeynepinannesiii Umudum38 beyaz eşyalarım beko . Memnunum ama çamaşır makinem biraz sesli çalışıyor servis cagirmistik bi sorun yok dedi . Birde ocak tellerim sıkıntılıydı 1 tanesi silerken kendi kendine yamuldu kenardan yenisini getirttirdim servisten başka sıkıntım yok öyle
Umudum38 Zeynepinannesiii bekodan memnun kalan nadir insanlardansınız sanırım 🤗 benim aparttakiler hep Beko hiç sevemedim.
Zeynepinannesiii Umudum38 birde tv olarak philips kullanıyoruz ama kanal geçişleri aşırı yavaş belki bendeki modeli öyledir bilemiyorum onun haricinde sıkıntı yok görüntü olarak iyi
Zeynepinannesiii Umudum38 vallahi öyle eşim diyorki şimdiki aklım olsa profilo alırdım ya a bosh. Bi buzdolabından ve bulasik makinesinden cok cok memnunum
Deletedmom_36 Umudum38 bosh almayinda☺️Vestel rustik seri ankastre set kullaniyorum asiri memnunum☺️Samsung tv kullaniyrouz memnunuz☺️Esyalariniz simdiden hayirli olsun🤗🥰