Umudum38 Yesil55 teşekkürler yorumlarınız önerileriniz için araştıracağım ALLAH razı olsun 🌹🌹🌹 MustafaaKemal Deletedmom388 Maviyesil121212 Mom0870 Tugcekayar elizinannesi-19 Giraysmom20 Durunevaa mom0989
mermik Umudum38 siemens tüm beyaz eşyam memnunum. Kahve makinesi de delonghi kullanıyorum espresso makinesi. Türk kahvesini de bakır cezvede yapiyorum
Umudum38 mermik peki araştırayım çok teşekkürler..🤗 tabi bakırda kahvenin tadı da bir başka oluyor..🤗🌺
Umudum38 Neslihanysldl annemgil LG kullaniyor onlarda memnun beyaz eşya için çamaşır makinesi iyi değil dediler Bosch ama tabi seri olarak değişik lik olabilir sanırım.🤗
fistikcisahap Umudum38 bulaşık buzdolabı ve çamaşır da Arçelik, Ocak fırın davlumbaz Siemens, derin dondurucu Uğur derin dondurucu tv lg
fistikcisahap Umudum38 ne demek 👍 filtre kahve makinem Arçelik, tost Makinesi Karaca, diğer küçük el makineleri de Arçelik elektrik süpürgesi Arçelik başka aklıma gelmiyor valla ama memnunum güzel 3-4sene olacakbir şey olmadı
Efe123 Umudum38 beyaz eşya da bosh ve Siemens üzerine tanımam TV kesinlikle LG zaten çoğu TV’nin ekranını yapan marka o kahve makinesi ben fakir kaave kullanıyorum memnunum bir fincanda yapsam 4 fincanda yapsam köpüklü ve güzel tadi. Umarım şansınıza herşey güzel gelir birazda şans işi
mervealco Umudum38 çamaşır makinesi ni Arçelik alma da ne alırsan al ben pişmanım beyaz eşyaları arçelik aldığım için. Buzdolabım çok güzel çıktı ama çamaşır makinesi rezalet, bozulsun bosh alıcam
Arasannesi Umudum38 bulaşık çamaşır buzdolabım Bosch. Dondurucum Sıemens. Kahve makınam Korkmaz Kahvekolik. Tv Phılıps.hepsınden de memnunum
Eesay Umudum38 tüm beyaz eşyalarım Bosch memnunum ben. Çamaşır ve bulaşık makinesinde kısa program kullandığımda bile iyi yıkıyorlar. Fırın çok hızlı ısınıyor alt üst güzel kızartıyor. Televizyonumuz Toshiba ben çok memnunum sadece ekran geçişleri aşırı hızlı değil. Derin dondurucum yok buzdolabım büyük olduğu için dondurucu kısmı bana yeterli geliyor 🥰 ama beyaz eşya tamamen şans işi yani en uygun markalı fırınlar bazen diğerlerine göre daha güzel pişiriyor. 🌸
Nurtupu Umudum38 beyaz eşyalarım Profilo, ankastre setim simfer, tv LG , kahve makinem arzum okka minio 👍🏻 Hepsinden de çok memnunum
Baby_Mila Umudum38 beyaz eşyada siemens şiddetle tavsiye ederim. Tv samsung kahve makinesi benim tefal ama annemin arzum benimkinden güzel hem daha ucuz