SrcAndMom Gzd2016 açıkçası ben Arçelik derim çünkü bi arıza olduğu zaman yetkili servis imkanı çok fazla
Ulviye1607 Gzd2016 ben okka kullanıyorum hiç memnun değilim sinyali taştıktan sonra veriyor 🤭 her yer kahve oluyor